12 Haziran 2013 Çarşamba

AÖF Sınav Sonuçları Açıklandı Haziran 2013 Açıköğretim


2013 aöf Açıköğretim sonuçları

2013 aöf Açıköğretim sonuçları





AÖF Sınav Sonuçları Açıklandı 12 haziran 2013

1 haziran 2013 ve 2 haziran 2013 günlerinde Açık Öğretim Fakültesi sınavlarına giren arkadaşlar için bu konuyu açmış durumundayız.

2013 yılı Aöf sınav sonuçları açıklandı haberi hakkındaki tüm detaylar aşağıdaki makalede mevcuttur.


Açık Öğretim Fakültesi sınav sonuçları ne zaman açıklanıyor?


Açık Öğretim Fakültesi sınavına giren öğrenciler notlarına nereden ulaşabilirler? AÖF sınav sonuçları ne zaman belli olur? AÖF sınav sonuçları tarihi açıklama yapıldı mı? 1-2 Haziran tarihinde yapılan AÖF sınav soruları ve cevapları AÖF tarafından yayınlandı.


Öğrenciler TC kimlik numarası ile http://yillik.eogrenme.anadolu.edu.tr adresinden soru ve cevaplara ulaşabiliyor.


Anadolu Üniversitesi (AÜ) Rektörü Prof. Dr. Davut Aydın, AÖF sisteminde 1 milyon 197 bin 746 öğrencinin katıldığı AÖF bahar dönemi ara sınavı sonuçlarını 11 günde açıklayarak, üniversite tarihinde bir ilki gerçekleştirdiklerini bildirdi.



AÖF Sınav Sonuçları Açıklandı Haziran 2013 Açıköğretim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder