10 Haziran 2013 Pazartesi

Beni Affet 392. Bölüm Fragmanı 11 Haziran 2013


Beni affet 192.bölüm özeti

Beni affet 192.bölüm özeti





Beni Affet 392. Bölüm Fragmanı izle Beni affet 192.bölüm özeti 11 haziran 2013

Star tv ekranlarının vazgeçilmez dizisi olan Beni Affet bugün muhteşem bir bölümüyle izleyici karşısında.

Beni Affet 192.bölümü 11 haziran 2013 salı günü yayınlanacaktır.Star tv hafta ici hergün yayınlanan dram ve aşk dizisi olan Beni Affet son bölümü hakkında biraz bilgi verelim.


Beni Affet 391.bölümde neler oldu ?


Kürşat’ın geçmişle bağlantısını çözerek kim olduğunu anlayan Kemal, karısı Bahar’ı Kürşat’tan korumak ister.


Kemal’in çabalarıyla Bahar üzerine kurduğu yasadışı planları suya düşen Kürşat, geçmişte yaşadıklarının intikamını almaktan vazgeçmemiştir. Kürşat, Bahar’ı kaçırmak için fırsat kollarken, Kemal’in Kürşat ve Berat’a dair öğreneceği sürpriz bilgi nedir?

Kızı Handan’ın ölüm haberiyle mahvolan Suzan, yaşananlardan dolayı Umut’u suçlarken, oğlunun yaptıkları yüzünden vicdan azabına dayanamayan Nazire ise gözaltındaki Berat’ın karşısına dikilir.


Feride’yi sevdiğini Eylül’e itiraf eden Cüneyt, boşanma davası açarken, bir yandan da ortadan kaybolan Feride’yi aramaktadır. Cüneyt’le birlikte olmalarının imkânsız olduğunu düşünen Feride ise Tunç’a verdiği evlilik sözünü yerine getireceği günü bekler. Öte yandan Derya’yı hazin bir son beklemektedir.



Beni Affet 392. Bölüm Fragmanı 11 Haziran 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder