21 Haziran 2013 Cuma

Doksanlar Dizi Müziği Dinle 90 lar Şarkıları

90 lar dizi müziği Doksanlar Dizi Müzikleri Dinle Cengiz Kurtoğlu Doksanlar şarkısı dinle


Atv ekranlarından yayınlanan Doksanlar dizisinin müzikleri çok hoşuma gitti ve bu müzikleri sizlerle paylaşmak istedim.


1990′lı yılların en sevilen müzik sanatçısı Cengiz Kurtoğlu Doksanlar dizisinin müziklerine renk katacak.



Doksanlar 2. Bölüm Fragmanı

Doksanlar 2. Bölüm Fragmanı





Cengiz Kurtoğlu şarkılarıyla hep dizide 90 yıllara götürecek.

Doksanlar Dizi Müziği şarkı Sözleri 90lar Dizi Müzikleri 90 lar dizisi şarkıları 90 lar dizisi cengiz kurtoğlu 90 lar dizisi müziği cengiz kurtoğlu 90lar dizisi jenerik müziği


ÖNCE BİRKAÇ DAMLA YAŞ GÖZLERİMDEN SÜZÜLDÜ

İNANMADIM YIKILDIM SENİNMİYDİ BU DÜĞÜN

HIÇKIRDIM SENDELEDİM BACAKLARIM ÇÖZÜLDÜ

YOKSA SEN DEĞİLMİYDİN O UĞRUNA ÖLDÜĞÜM


AKLIMDAN GEÇTİ BİRDEN BÜTÜN DAVRANIŞLARIN

TAMAMLIYORDUN BENİ AYNIYDI HERŞEYİMİZ

EN BÜYÜK DESTEĞİMDİ SİHİRLİ BAKIŞLARIN

HER ZAMAN YANIMDAYDIN ÇOK MUTLUYDUK İKİMİZ


GÖZLERİM BULUTLANDI BAŞIM ÖNE EĞİLDİ

YALAN DEĞİL OLAMAZ DUYMADIN FERYADIMI

BÜTÜN BU GÖRDÜKLERİM BİRER GERÇEK DEĞİLDİ

BENİM DEĞİLSİN ARTIK BOŞVER UNUT ADIMI



Doksanlar Dizi Müziği Dinle 90 lar Şarkıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder